ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم.
قالب وبلاگ

ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم.

 

دست هاي پر توانت ، هميشه بزرگ ترين حامي زندگي ام بوده .

 

آغوش امن تو بهترين جا براي فراموشي غم هاي زندگيم

روزت مبارک پدرم، دوستت دارم

 

 

 


از هميجا به پدر ناززنين خودم و همه پدرهاي دنيا و مردان با عزت و

با غيرت تبريك ميگم...رووووزتون مبارك گل پسسسرا



[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 23:28 ] [ ميلاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک هوشمند ابتدا من را با عنوان :

ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم...!!!

 و آدرس:

 charan2parand.LXB.ir

لینک نمایید .سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکد از شما بازدید کننده ی عزیز... 





امکانات وب